BLOG

5+1 Τρόποι να αντιμετωπίσεις τα κρυολογήματα της εποχής!

14/01/2016
qmi02k1511865089499.jpg

Τον χειμώνα τον λατρεύω! Φοράω χουχουλιάρικα πουλόβερ, κάνω συναντήσεις σπίτι με φίλους, ανάβω τζάκι και γενικά τρελαίνομαι! Στα μείον του θα έβαζα αυτό το γαργαλητό στο λαιμό, το βαρύ κεφάλι και κάτι πονάκια στο σώμα, δείγματα κρυολογήματος που όσο κι αν προσπαθώ όλο και εμφανίζονται! Μην πανικοβάλλεσαι όμως, υπάρχουν μερικοί απλοί τρόποι για να σταματήσεις το κρυολόγημα στην αρχή του. Ποιοί είναι αυτοί;

  1. Μόλις νοιώσεις τα πρώτα συμπτώματα ξεκίνα να πίνεις πολλά υγρά και κυρίως νερό και φρέσκους χυμούς. Ένας σωστά ενυδατωμένος οργανισμός αντιμετωπίζει πιο αποτελεσματικά και γρήγορα τα συμπτώματα του κρυολογήματος όπως τον πονόλαιμο, και τη μπουκωμένη μύτη.
  2. Αν νοιώσεις το λαιμό σου ερεθισμένο και ξηρό ξεκίνα αμέσως τις γαργάρες με ζεστό αλατόνερο! Το αλάτι βοηθά στην επούλωση των φλεγμονών και “καθαρίζει” το λαιμό από τα βακτήρια και τα μικρόβι.
  3. Τόνωσε την άμυνα του οργανισμού σου με το EVIOL Echinacea & Vitamin C. To συμπλήρωμα διατροφής EVIOL Echinacea & Vitamin C αποτελεί ιδανικό συνδυασμό Εχινάκειας και Βιταμίνης C για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των αρχικών σταδίων του κοινού κρυολογήματος. Στην ουσία σου τονώνει τους αμυντικούς μηχανισμούς και ενδυναμώνει φυσικά το ανοσοποιητικό σου!
  4. Ξεκουράσου όσο περισσότερο μπορείς! Πάρε ρεπό από τη δουλειά και ακύρωσε για λίγες ημέρες τις κοινωνικές σου υποχρεώσεις… για να μπορέσει το σώμα σου να καταπολεμήσει το κρυολόγημα πρέπει είναι ξεκούραστο. Αν δεν μπορείς να αποφύγεις τη δουλειά, τουλάχιστον πάρε μερικές προφυλάξεις, μείνε σε απόσταση ασφαλείας από τους συναδέλφους σου και μην παραλείπεις να πλένεις τακτικά τα χέρια σου… δεν θες να σε κατηγορήσει κανείς ότι τον κόλλησες!
  5. Μία υγιεινή δίαιτα μπορεί να βελτιώσει και αυτή την άμυνα του οργανισμού, απόλαυσε, λοιπόν, ένα πλούσιο σε πρωτεΐνες γεύμα με ψάρι ή κόκκινο κρέας, συνοδευόμενο με καστανό ρύζι ή όσπρι.
  6. Κάνε ένα ζεστό ντους! Οι υδρατμοί από το ζεστό νερό θα ενυδατώσουν και θα αποσυμφορήσουν τη μύτη σου, ενώ το ζεστό ντους θα σε χαλαρώσει και θα σε βοηθήσει να έχεις έναν πιο ήρεμο ύπνο.