BLOG

Εξετάσεις: 4 Συμβουλές για Καλύτερο Διάβασμα

Διάβασε εδώ tips και συμβουλές έτσι ώστε να προετοιμαστείς ψυχικά και σωματικά για την απαιτητική περίοδο των εξετάσεων.

Διαβασε το αρθρο

Έλλειψη Βιταμίνης D3: Όλα όσα Πρέπει να Γνωρίζεις

Μάθε για την ανεπάρκεια και έλλειψη της βιταμίνης D3. Ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες είναι οι ευπαθείς ομάδες και tips για σωστή λήψη της βιταμίνης D3. 

Διαβασε το αρθρο

4 Διατροφικές Συμβουλές για ένα Πολυάσχολο Πρόγραμμα

Διάβασε εδώ συμβουλές για να φτιάξεις την δικιά σου nutrition to do list και να καλύψεις τις καθημερινές σου ανάγκες σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Διαβασε το αρθρο

Τα Tips που Πρέπει να Ακολουθήσεις για να τα Καταφέρεις στον Ημιμαραθώνιο

Αποφύγετε οποιαδήποτε είδους δίαιτα πριν από τον αγώνα. Φροντίστε να διατρέφεστε και να κοιμάστε σωστά την τελευταία εβδομάδα.

Διαβασε το αρθρο

Διατροφικός οδηγός για τις γιορτές

Όπως σε κάθε γιορτή και αργία έτσι και στα Χριστούγεννα, πρωταγωνιστής είναι το φαγητό και το ποτό. Οικογενειακά τραπέζια, έξοδοι για φαγητό, γλυκά παντού…  Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που σε περίοδο διακοπών για την πλειονότητα των ανθρώπων, η ζυγαριά έχει μία ανοδική τάση. 

Διαβασε το αρθρο

Tα 5 μυστικά της βιταμίνης D

Η βιταμίνη D, μαζί με τιςόπως και οι βιταμίνες A, E και Κ, ανήκει στην κατηγορία των λιποδιαλυτών βιταμινών. Υπάρχει σε ικανοποιητική ποσότητα τόσο σε εμπλουτισμένα όσο και σε μη εμπλουτισμένα τρόφιμα, ωστόσο, σε αντίθεση με άλλες βιταμίνες, η βιταμίνη D έχει την ικανότητα ενδογενούς σύνθεσης μέσω του ήλιου, και γι’ αυτό είναι γνωστή και ως «η βιταμίνη του ήλιου».

Διαβασε το αρθρο

Διατροφή και αϋπνία

Η σημασία της διάρκειας και της ποιότητας του ύπνου αποτελεί συχνά αντικείμενο ενδιαφέροντος στην επιστημονική κοινότητα, καθώς σχετίζεται με ποικίλες όψεις  της καθημερινής ευεξίας και λειτουργικότητας. 

Διαβασε το αρθρο

Τελευταία TIPS για το Μαραθώνιο

Όσο πλησιάζουν οι ημέρες του αγώνα μειώστε την ένταση της προπόνησης σας κι αυξήστε την πρόσληψη υδατανθρακούχων γευμάτων (πχ μακαρόνια, ψωμί, ρύζι, πατάτα). Είναι ο πιο απλός τρόπος για να ξεκινήσετε τον αγώνα με γεμάτες αποθήκες γλυκογόνου. 

Διαβασε το αρθρο