BLOG

5 τρόποι για να κάνεις το μυαλό σου να δουλέψει καλύτερα!

04/02/2016

Κολλάει κι εσένα το μυαλό σου..; Μην ανησυχείς, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Εγώ τον τελευταίο καιρό έχω τα εξής συμπτώματα:

  1. Ξεχνάω ραντεβού που έχω κλείσει και απλά δεν παρευρίσκομαι.
  2. Δεν θυμάμαι πού έχω παρκάρει το αυτοκίνητό μου.
  3. Ξεχνάω πώς λένε τους ανθρώπους που έχω γνωρίσει πριν από λίγες μέρες.
  4. Με χαιρετάνε και μέσα μου λέω “σε βλέπω για πρώτη φορά, έτσι δεν είναι;”.
  5. Στην ερώτηση τι έφαγες χτες, χρειάζομαι περίπου 30 δευτερόλεπτα για να απαντήσω.
  6. Γενέθλια φίλων, ανηψιών κτλ, τα γιορτάζω μέσα στο επιτρεπτό 40ήμερο που κρατάει η γιορτή.

Αυτά και άλλα ευχάριστα έχουν γεμίσει το πρόγραμμά μου, έτσι για να έχει ενδιαφέρον και σασπένς η ημέρα μου. Ξέρεις τι είναι να ψάχνεις το αυτοκίνητό σου 10 λεπτά; Το λες και αγωνία!

Πάμε τώρα να δούμε τι πρέπει να κάνουμε για να συνέλθουμε!

  1. Κάνε yoga. Αλήθεια στο λέω, η yoga, το μασάζ ή οτιδήποτε μπορεί να σε χαλαρώσει σωματικά, ταυτόχρονα ηρεμεί και το μυαλό σου. Βάζει τα πράγματα στη θέση τους και το επόμενο πρωί είσαι σίγουρα πιο συγκεντρωμένος.
  2. Κάνε συχνά διαλείμματα στη δουλειά. Μπορεί και κάθε 30 με 40 λεπτά να πρέπει να σηκώνεσαι, να κάνεις μια βόλτα, να πίνεις ένα ποτήρι νερό και να επανέρχεσαι.
  3. Πολλαπλασίασε τα φρούτα και τα λαχανικά που τρως. Γενικά, τα τρόφιμα με αντιοξειδωτικά, λέγεται ότι καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες, που λειτουργούν εχθρικά απέναντι στους εγκεφαλικούς νευρώνες.
  4. Δοκίμασε τις (θαυματουργές!) EVIOL Brain Function, που περιέχουν μεταξύ άλλων το Ginkgo Biloba, ένα φυτικό εκχύλισμα που πάει στα μικρά αγγεία του εγκεφάλου και βελτιώνει τη λειτουργία τους. Σε ελάχιστες μέρες από σήμερα, δεν θα αναγνωρίζεις τον εαυτό σου!                                                             
  5. Κοιμήσου καλά και σωστά. Επίλεξε ένα καλό μαξιλάρι και σωστό στρώμα που θα σου παρέχουν έναν όμορφο και υγιή ύπνο. Κοιμήσου -αν μπορείς- σχετικά νωρίς και προσπάθησε να κλείσεις 6ωρο τουλάχιστον.