BLOG

Χάρισε στον εαυτό σου ποιοτικό ύπνο μέσω της άσκησης!

19/06/2017

Ξημέρωσε πάλι και αισθάνεσαι ότι είναι πολύ δύσκολο να σηκωθείς από το κρεβάτι. Νιώθεις τα πόδια σου βαριά και εκνευρίζεσαι, που για μια ακόμα φορά θα πας κουρασμένος στη δουλειά, γιατί το προηγούμενο βράδυ δεν κοιμήθηκες καλά με αποτέλεσμα να μη ξεκουραστείς! Το άγχος και οι σκέψεις της ημέρας σου προκαλούν αϋπνία και κάνουν τις ώρες ξεκούρασης πολύ λιγότερες…

Σου έχω τη λύση: Γυμνάσου!

Η γυμναστική σε οποιαδήποτε μορφή της αποτελεί το “αντίδοτο” για το στρες: Κάθε είδους άσκησης ενεργοποιεί τις ενδορφίνες, που σε κάνουν να νιώθεις καλά, αποσπώντας το μυαλό σου από τα άγχη της καθημερινότητας.

Η ενασχόλησή σου με ένα οποιοδήποτε άθλημα, και γενικότερα το να εστιάζει το μυαλό σου σε μια συγκεκριμένη δραστηριότητα,  σου δίνει όχι μόνο ενέργεια και αισιοδοξία αλλά και τη δυνατότητα να αποφορτίζεσαι και να απολαμβάνεις περισσότερες ώρες ποιοτικού ύπνου.

Μια κίνηση ματ δε, είναι η ενασχόληση με την γιόγκα: ένας συνδυασμός διατάσεων, χαλάρωσης και ελεγχόμενων αναπνοών. Με άλλα λόγια, θα λέγαμε ότι η γιόγκα είναι η παύση των «αναταράξεων» του νου ή η συγκράτηση των «κυματισμών» του νου, δηλαδή των σκέψεων. Η «χαλάρωση» των μυών, αλλά και η αυτοσυγκέντρωση, θα σε «εκπαιδεύσουν» να παραμένεις ήρεμος και να μην σκέφτεσαι τα προβλήματα σου.

Η λέξη-κλειδί, λοιπόν, για να αντιμετωπίσεις το στρες και την αϋπνία είναι η άσκηση. Για πιο σίγουρα αποτελέσματα σου συνιστώ το συνδυασμό της άσκησης με το συμπλήρωμα διατροφής EVIOL Sleep Well. To EVIOL Sleep Well αποτελεί μοναδική σύνθεση βαλεριάνας, μαζί με μελατονίνη, η οποία συμβάλλει στη ρύθμιση του ύπνου!

Η μελατονίνη συμβάλλει:

• Στη μείωση του χρόνου που χρειάζεται κανείς για να κοιμηθεί.
• Στην ανακούφιση από το υποκειμενικό αίσθημα της χρονικής υστέρησης του βιολογικού ρολογιού (jet lag).

Η Μελατονίνη παράγεται στον ανθρώπινο οργανισμό από την επίφυση κατά τη διάρκεια της νύχτας και βοηθάει στη ρύθμιση του κύκλου ύπνου και αφύπνισης. Εμπλέκεται στην διατήρηση του ομαλού κιρκάδιου ρυθμού (βιολογικό ρολόι του οργανισμού), που παίζει καθοριστικό ρόλο για τον φυσιολογικό ύπνο.

Η Βαλεριάνα είναι ένα παραδοσιακό φυτό ευρέως χρησιμοποιούμενο για την ανακούφιση από το στρες και τις διαταραχές ύπνου.

Ακολούθησε αυτές τις συμβουλές και οι μέρες που νιώθεις εξάντληση στο γραφείο θα μοιάζουν παρελθόν! Έτσι, θα καταφέρεις να επιστρέψεις στην παραγωγικότητα και την ενέργειά σου, για να πετύχεις κάθε μικρό ή μεγάλο στόχο σου!