BLOG

Προετοιμασία για το Spetses Mini Marathon. Όταν όλη η Ελλάδα κάνει προετοιμασία...

05/10/2016

Γιατί το Spetses Mini Marathon δεν είναι μόνο γιορτή, αλλά κι ένας έξυπνος τρόπος να «μετρηθούμε», να δούμε πού βρισκόμαστε και να υποδεχτούμε στην καλύτερη δυνατή κατάσταση τον χειμώνα που πλησιάζει..! Αρκεί να προετοιμαστούμε σωστά!

Βήμα 1ο: Σταδιακή προπόνηση. Που σημαίνει κάθε μέρα ανεβάζουμε τον πήχη λίγο ψηλότερα. Έτσι το σώμα συνηθίζει σταδιακά την άθληση, ζεσταίνεται και αποφεύγεται ο κίνδυνος τραυματισμών. Οι αντοχές βελτιώνονται, κάθε μέρα βάζεις έναν νέο στόχο, τον κατακτάς και συνεχίζεις για τον επόμενο, και τον επόμενο…ώσπου βγαίνεις νικητής. Γιατί όλοι όσοι συμμετέχουν είναι νικητές ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Έχουν κερδίσει ευεξία, κι αυτό είναι το μεγαλύτερο έπαθλο.

Βήμα 2ο: Αλλάζουμε συνήθειες. Κόβουμε τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια, όχι μόνο επειδή «έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια» αλλά κι επειδή πρέπει να είμαστε σε καλή φυσική κατάσταση. Να κοιμόμαστε σωστά και νωρίς, να έχουμε πειθαρχία και αυτοσυγκράτηση και να μην είμαστε επιρρεπείς σε πειρασμούς. Ακριβώς όπως οι αθλητές δηλαδή. Το κέρδος είναι διπλό. Βελτιώνουμε την φυσική μας κατάσταση και μπορεί να μας γίνει και συνήθεια..!

Βήμα 3ο : Διατροφή. Σωστά γεύματα, πλούσια σε πρωτεΐνες αλλά και υδατάνθρακες, πολύ, πάρα πολύ νερό και EVIOL MultiVitamin, που ενδείκνυται για άτομα που ασχολούνται με τον αθλητισμό. To EVIOL MultiVitamin παρέχει έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων απαραίτητων για την καλή λειτουργία του οργανισμού, καλύπτει τις διατροφικές ελλείψεις που προκύπτουν από τη μη ισορροπημένη διατροφή και προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία, τόνωση και ενέργεια στον οργανισμό. Το επιπλέον μυστικό βρίσκεται στο συνένζυμο Q10, ένα απαραίτητο συστατικό του ανθρώπινου οργανισμού γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες που προστατεύει τον οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες και παράλληλα βοηθάει το σώμα να παράγει ενέργεια. Ό,τι πρέπει για να δώσεις στον οργανισμό σου την ώθηση που χρειάζεται!

EVIOL MultiVitamin κάθε πρωί λοιπόν κι είμαστε έτοιμοι να κατακτήσουμε τους πιο δύσκολους στόχους!

Καλή επιτυχία σε όλους!

Να δεις το πρόγραμμα του φετινού Spetses Marathon:

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016 (Παραλία Αγίου Μάμαντος)

17.00: Παιδικός Κολυμβητικός Αγώνας 150 μ. & 300 μ.

17.30: Τελετή Απονομής για τον Παιδικό Κολυμβητικό Αγώνα

18.00: Sunset Yoga για τους συμμετέχοντες από τα Holmes Place

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

09.30: Συνάντηση κολυμβητών 3.000 μ. στη Ντάπια για μεταφορά στην Κόστα

10.45: Κολυμβητικός Αγώνας Διάπλους Σπετσών 3.000 μ.: Εκκίνηση παραλία Κόστας – τερματισμός παραλία πλατείας Ποσειδωνίου
11.00: Κολυμβητικός Αγώνας Διάπλους Σπετσών 5.000 μ.: Εκκίνηση – τερματισμός παραλία πλατείας Ποσειδωνίου

14.00: 1ο Spetses SUP event by BIC

15.00: My 1st Spetses mini Marathon Παιδικός Αγώνας 500 μ. (0-5 ετών). (Απαραίτητο κρίνεται ένας γονέας να τρέχει με το παιδί.) Εκκίνηση Ξενοδοχείο Nissia – Τερματισμός Πλατεία Ποσειδωνίου

15.30: Παιδικός Αγώνας 500 μ. (Α’, Β’ & Γ’ τάξεις Δημοτικού) & 1000 μ. (Δ’, Ε’ & ΣΤ’ τάξεις Δημοτικού). Τα 500 μ. εκκινούν στο Δημαρχείο Σπετσών και τα 1.000 μ. εκκινούν από την Πλατεία Ποσειδωνίου με αναστροφή στο περίπτερο της Κουνουπίτσας. Και οι δύο διαδρομές θα τερματίσουν στην Πλατεία Ποσειδωνίου.

16.30: Τελετή απονομής παιδικών αγώνων τρεξίματος

17.15: Αγώνας Δρόμου 10 χλμ. (Εκκίνηση – τερματισμός Πλατεία Ποσειδωνίου)

20.00: Απονομές Κολυμβητικών Αγώνων & Αγώνα Δρόμου 10K (Πλατεία Ποσειδωνίου)

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016 (Πλατεία Ποσειδωνίου)

09.00: Αγώνας Δρόμου 25 χλμ.

10.00: Αγώνας Δρόμου 5 χλμ.

13.30: Τελετή Απονομής για τους Αγώνες Δρόμου 25 χλμ. & 5 χλμ.