BLOG

Καλοκαίρι, ζέστη και κούραση ρίχνουν την ενέργειά σου. Energy boosting tips για να την ενισχύσεις.

Το καλοκαίρι, για πολλούς, αποτελεί την ωραιότερη εποχή του χρόνου, αφού έχει συνδεθεί με διακοπές, ήλιο, θάλασσα και ξεκούραση.

Διαβασε το αρθρο

Βιταμίνη D. Tι προκαλεί η έλλειψή της και πότε χρειαζόμαστε συμπλήρωμα;

Βιταμίνη D, μια βιταμίνη που δικαιολογημένα έχει κεντρίσει το επιστημονικό ενδιαφέρον όσο καμία άλλη, καθώς πολυάριθμες μελέτες τις τελευταίες δεκαετίες έχουν αναδείξει τον ευεργετικό της ρόλο στην υγεία μας. 

Διαβασε το αρθρο

Έξυπνα σνακ για την παραλία

Αναζητώντας κάποιες ανάσες δροσιάς, ιδιαίτερα τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, μπορεί να περάσουμε ακόμα και το ένα τρίτο της ημέρας μας στην παραλία

Διαβασε το αρθρο

Άσκηση στις διακοπές γίνεται;

Φυσικά και γίνεται! Οι διακοπές μας το καλοκαίρι είναι η καλύτερη περίοδος να γυμναστούμε: είμαστε πιο χαλαροί, οι υποχρεώσεις μας είναι ελάχιστες, αλλά και ο ελεύθερος μας χρόνος πολύς!

Διαβασε το αρθρο

Δώστε ενέργεια και ζωντάνια στο σώμα σας, διώξτε την κούραση

Την άνοιξη και το καλοκαίρι, η σταδιακή αύξηση της θερμοκρασίας συνοδεύεται από ατονία, κούραση και έλλειψη ενέργειας. Ιδιαίτερα τα άτομα που αθλούνται παρατηρούν τέτοιου είδους συμπτώματα σε πολύ πιο έντονο βαθμό.

Διαβασε το αρθρο

Γιατί δεν πρέπει να σταματήσεις να ασκείσαι και το καλοκαίρι;

Μόλις μπει το καλοκαίρι στην Ελλάδα, η διάθεσή μας αλλάζει!

Διαβασε το αρθρο

Συμπληρώματα διατροφής. Μία διαχρονική ανάγκη του ανθρώπου

Βιταμίνες. Είναι στη ζωή μας περισσότερο από έναν αιώνα και χωρίς αμφιβολία πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις στο χώρο της Διατροφής αλλά και της Υγείας γενικότερα.

Διαβασε το αρθρο

Ασκήσεις στο νερό – Μύθοι και αλήθειες

1. Η γυμναστική στο νερό είναι ευεργετική για τις αρθρώσεις.

ΑΛΗΘΕΙΑ: Λόγω της μειωμένης επίδρασης της βαρύτητας, οι αρθρώσεις μπορούν να έχουν ένα πλήρες εύρος κίνησης, χωρίς να καταπονούνται, αποκτώντας έτσι μεγαλύτερη ευελιξία.

 

Διαβασε το αρθρο